Mal ve hizmet aldığınız yada sattığınız tüm firma ya da şahıslarla iş ilişkilerinizi geliştirin. Takip aktiviteleri ile iş süreçlerinizi ilişkilendirin. bir bütün hale getirip ilişkisel olarak kurumsal hafızaya dönüştürün.
Firmalar ve çalışanları hakkında daha fazla bilgi sahibi olun. Özel ve kişisel yanlarını öğrenin. Daha hızlı ve samimi diyaloglar kurup güven kazanın.
Konuştuklarınızla ticari eylemlere bağlayarak kayıt altına alın. Hangi süreç ya da eylem için ne tür notlar aldığınızı hatırlayın.
Verileriniz istediğiniz görsellikte dokümanlara dönüştürün. Şık ve anlaşılır şablonlarla prestij kazanın.
Bir proje oluşturun ve tüm eylemlerinizi projenize bağlayın. Gelişmeleri ve maliyetleri izleyin.
Sözleşmelerinizi, resmi evraklarınızı, teknik dokümanları, ürün resimleri ve broşür gibi bir çok görseli takip aktivitelerinize ekleyin. Hep elinizin altında olsun.
Farklı dillerde teklif oluşturun. Teklifle ilgili görüşmeleri not olarak ekleyin. Görüşlerinizi yazın ve analizler yapın. Gerekçeleriyle sonuçlandırın.
Yeni iş olanakları, yeni ürün önerileri ve ürün geliştirme istekleri gibi bir çok fırsat fikirlerini kaydedin. Analiz ve değerlendirmeler yapın.
Sahip olduğunuz diğer yazılımların verilerine erişin. Farklı yazılımların verilerini birleştirerek raporlar alın.